wtorek, 4 listopada 2014

Tastino Sasanki z czekoladą mleczną

Tastino Sasanki z czekoladą mleczną
Ciastka kruche z płatkami owsianymi podlane czekoladą mleczną



Wartość odżywcza

Składniki

 Kupiona w : Lidlu

Gramatura: 250g
Cena: ok.4,99zł




 Moja opinia: Ciastka kruche z płatkami owsianymi podlane czekoladą mleczn. Ciastka są okrągłe, duże, kruche, chrupiące z duzą zawartością sezamu, płatków. Oblane cienko czekoladą mleczną, która jest słodka. Ogólnie ciastka nie są za słodkie. Smaczne, aczkolwiek coś mi w nic nie smakuje...

Moja ocena: 4/6





5 komentarzy:

  1. Kiedyś je lubiłam do czasu gdy przeczytałam skład okazał się słaby jak dla ciastek owsianych,nie kupuję ich już więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, skład mają słaby i w smaku również. Jadłam lepsze zbożowe ciastka

      Usuń
  2. Nie wiem czy to dobrze, czy źle ale wyglądają niemalże jak domowe. ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektórzy, kiedy widzą, że produkt ma w swoim składzie jakieś płatki (czy inną rzecz uważaną za zdrową), to od razu myślą, że całość taka jest. Jednak w rzeczywistości kilometrowy skład powoduje zawrót głowy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie myślą, że jak ciastka, batoniki są zbożowe to znaczy, że można je jeść i są zdrowe... :D

      Usuń