czwartek, 6 listopada 2014

Muller Mix Sri Lanka Tea jogurt+choco orange pearls World Edition

Muller Mix Sri Lanka Tea jogurt+choco orange pearls World Edition
Jogurt o smaku czarnej herbaty i czekoladowe kulki o smaku pomarańczowym
Muller Mix Sri Lanka Tea jogurt+choco orange pearls World Edition  Jogurt o smaku czarnej herbaty i czekoladowe kulki o smaku pomarańczowym

składniki

Kupiony w : Żabce
 Gramatura: 150g
Cena: 2.59zł





Moja opinia: Jogurt gesty, w smaku delikatnie kwaskowo-słodki, mało co czuć tej czarnej herbaty. Kulki małe, w środky puste, oblane czekoladą o smaku pomarańczowym, w smaku mało wyraziste. Całość dość dobrze się komponuje, ale szału nie ma.

Moja ocena: 4/6




8 komentarzy:

  1. Zgadzam się z opinią, mimo pokładania wielkich nadzieji - smakował mi, ale nic więcej :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jadłaś ten nowy smak pomarańczowy z wafelkami ? :)

      Usuń
  2. Czy my go w końcu gdzieś dostaniemy???? Szukamy go po wszystkich sklepach, a do Żabek w naszej okolicy specjalnie chodzimy praktycznie codziennie i nic.... Chyba nie dane nam będzie go spróbować :/
    P.S. Tak w ogóle to dzisiaj w Kauflandzie kupiłyśmy Miller'a - Jogurt pomarańczowy z waflami w czekoladzie :) Chyba to jest nowość, bo wcześniej o nim nie słyszałyśmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nowość. Nie mam kiedy jechać do Kauflanda. Mam nadzieję, że niedługo kupię gdzieś w pobliżu mojego zamieszkania :)

      Usuń
    2. Jeżeli go nie znajdziesz to dużo nie stracisz, bo jest kiepski :/

      Usuń
    3. Znalazłam. W Realu kupiłam. Jeszcze nie jadłam, więc nie wiem :) Czemu kiepski w smaku ?

      Usuń
  3. Czy mogłabyś zrecenzować ten produkt jeśli na niego trafisz? Zastanawiam się nad kupnem tych pierniczkiwych kostek, widziałam ostatnio w biedronce http://polki.pl/work/privateimages/formats/V5_MT_LIFE/105510.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo w Kauflandzie jest taka mega bomboniera z tej firmy złożona właśnie z takich kostek :D I też się zastanawiamy, czy w ogóle dobre są, bo byłby to fajny prezent na święta :)

      Usuń