niedziela, 27 kwietnia 2014

Wawel Apple Cake

Wawel Apple Cake
Czekolada z nadzieniem (58%) jabłkowym i mlecznym z dodatkiem herbatników.



Wawel Apple Cake


Wawel Apple Cake  Czekolada z nadzieniem (58%) jabłkowym i mlecznym z dodatkiem herbatników.


Wawel Apple Cake  Czekolada z nadzieniem (58%) jabłkowym i mlecznym z dodatkiem herbatników.
Wartość odżywcza
100g- 504kcal
Białko: 4,5g
Węglowodany: 57,0g
w tym cukry: 53,0g
Tłuszcz: 28,0,g
w tym kwasy tłuszczone nasycone: 13,0g
Sód: 0,11g

Składniki: czekolada 42%[cukier, miazga kakaowa, tłuszcz kakaowy, tłuszcz roślinny (palmowy,Shea), emulgatory: lecytyny ( z soi) i e476, aromat] nadzienie jabłkowe 24% (cukier, syrop glukozowo-fruktozowy, przecier jabłkowy zagęszczony 10% w nadzieniu, woda, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, cytrynian wapnia, substancja zagęszczająca: pektyna, substancja żelująca: agar, cynamon) tłuszcz roślinny częściowo utwardzony (palmowy, rzepakowy), cukier, mleko w proszku pełne 7%, herbatniki 4% ( mąka pszenna, cukier, tłuszcz palmowy, syrop cukru inwertowanwego , substance spuchniajaće: węglany sodu i węglany amonu ; mleko w  proszku odtłuszczone, sól, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, jaja w proszku, aormat) proszek jogurtowy, żółtko jaja w proszku, emulgator: lecytyny z soi, aromaty.
Produkt może zawierać orzeszki arachidowe, inne orzechy sezam.
Czekolada : masa kakaowa minimum 43%. Oprócz tłuszczu kakaowego czekolada zawiera tłuszcze roślinne

Kupiona w : Biedronce
Gramatura: 295g
Cena: 5,99zł



Wawel Apple Cake

Wawel Apple Cake

Moja opinia :
W Biedronce pojawiły się dwa nowe smaki czekolad z firmy Wawel - Apple Cake i Brownie.

Są one dostępne tylko w Biedronce i w gramaturach dużych 290g i 295g. Czekolada deserowa, dobra jakościowo, nadzienie mleczne z drobnymi kawałkami herbatników z płynnym nadzieniem o smaku jabłkwowym, z cynamonem. Jak dla mnie to nadzienie jest dobre, ale za mdłe. Nie ma wyraźnego smaku.


Moja ocena: 3/6

4 komentarze:

  1. Ja kupiłam o smaku Brownie i już 2tyg leży otwarta bo nie smakuję nam sam cukier fuj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kupiłam o smaku Brownie. Tak samo mam ją do tej pory, tylko ja połowę dałam rodzicom, a połowę sobie jeszcze zostawiłam :)

      Usuń
  2. wielkie rozczarowanie! Gdy ja zobaczylam w biedrze wiedzialam ze niedlugo wyladuje w moim koszyku, a ze w biedronaczu byla w promocji, moj chlopak mnie wyprzedzil i ja kupil na wspolny wieczor. Oh jaka bylam usmiechnieta i jadlam ja oczami! A tu pierwszy maly kes czekolady i taki zawod! Uwielbiam slodycze a szczegolnie czekolady ale ta to istna pomylka. Zapowiadala sie tak fajnie a do dzisiejszego dnia lezy w mojej lodowce prawie pol duzej tabliczki, pomimo ze karmie nia wszystkich dookola by sie jej pozbyc. Gdyby byla to inna czekolada, po godzinie nie byloby po niej sladu, pomimo jej wielkosci. No w kazdym badz razie nie polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie tak jak ja. Nie mogłam się doczekać tych czekolad. Kupiłam od razu jak się pojawiły i rozczarowałam się. Także mam połowe jeszcze tych czekolad.

      Usuń