niedziela, 6 kwietnia 2014

Ritter Sport Vanille-Mousse

Ritter Sport Vanille Mousse
Mleczna czekolada z delikatnym musem waniliowym


Ritter Sport Vanille Mousse  Mleczna czekolada z delikatnym musem waniliowym

Wartość odżywcza:
100g- 584kcal
białko: 5,0g
węglowodany: 51,0g
tłuszcz: 40g








Z braku znania języka niemieckiego nie przetłumaczę składu, ale jak ktoś z Was zna niemiecki to na zdjęciu jest skład, więc przeczytacie sobie.

Kupiony: W sklepie z żywnoscią niemiecką
Gramatura: 100g
Cena: 4zł


Ritter Sport Vanille Mousse  Mleczna czekolada z delikatnym musem waniliowym

Ritter Sport Vanille Mousse  Mleczna czekolada z delikatnym musem waniliowym

Ritter Sport Vanille Mousse  Mleczna czekolada z delikatnym musem waniliowym
Moja opinia: Jest to czekolada bardzo podobna do której pisałam wcześniej tzn. do czekolady też z musem tylko o smaku kakaowym. To jest taki sam rodzaj tylko różni się smakiem ta jest waniliowa. Dla mnie bardziej smaczniejsza była ta kakaowa niż ta. Tabliczki są bardzo duże, ale zawierają tylko 9 kostek. W smaku bardzo słodka, musu jest bardzo dużo - jest bardzo słodki, waniliowy, troszkę za mdły. Widać laski wanilii (te kropeczki)

Moja ocena: 4/6






6 komentarzy:

  1. Kocham Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć :) Cieszę się, że to co wstawiam na bloga komuś się podoba.

      Usuń
    2. Zaglądam tu codziennie i czekam na coś nowego :)

      Usuń
    3. Cieszę się, że chociaż mój wysiłek nie idzie na marne i ktoś zagląda na mój blog. A tak przy okazji zmieniłabyś coś na blogu moim ?

      Usuń
  2. Chwilę wcześniej ci ją polecałam:P . Właśnie przeczytałam całego Twojego bloga:) . (Dziecko śpi to mam chwilę dla siebi) Pozdrawiam będę zaglądać tu na pewno .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisałam Ci właśnie na tamten komentarz :)
      Bardzo dziękuję za obejrzenie bloga i za po dodawanie komentarzy. Strasznie mi miło :)
      Miłego dnia :)

      Usuń