niedziela, 23 marca 2014

Ritter Sport Cookies&Cream

Ritter Sport Cookies&Cream
Czekolada mleczna nadziewana kremem waniliowo-śmienkowym(39%) i kawałkami chrupiących ciasteczek kakaowych (6,9%). 
Ritter Sport Cookies&Cream  Czekolada mleczna nadziewana kremem waniliowo-śmienkowym(39%) i kawałkami chrupiących ciasteczek kakaowych (6,9%).


Składniki: cukier, tłuszcz roślinny, tłuszcz kakaowy, laktoza z mleka, miazga kakaowa, mleko w proszku odtłuszczone,mleko w proszku pelne, śmietanka w proszku 3%, mąka pszenna, tłuszcz mleczny, kakao w proszku 0,6%, emulgator: lecytyny z soi, natoralny aromat wanili, naturalny aromat, sól.







Wartości odżywczej nie ma na oapkowaniu, ale na oficalnej stronie Rittera Sport jest tabela wartości, więc ją dodaję.

Wartość odżywcza:
100g-571kcal
białko: 6.0g
węglowodany: 53,0g
tłuszcz: 38,0g

Ritter Sport Cookies&Cream  Czekolada mleczna nadziewana kremem waniliowo-śmienkowym(39%) i kawałkami chrupiących ciasteczek kakaowych (6,9%).

Ritter Sport Cookies&Cream  Czekolada mleczna nadziewana kremem waniliowo-śmienkowym(39%) i kawałkami chrupiących ciasteczek kakaowych (6,9%).



Ritter Sport Cookies&Cream  Czekolada mleczna nadziewana kremem waniliowo-śmienkowym(39%) i kawałkami chrupiących ciasteczek kakaowych (6,9%).

Kupiona : Alma
Gramatura: 100g
Cena: 5,99zł

Moja opinia: Jest to nowość od firmy Ritter Sport na wiosnę. Puścili także wersją karmelową i z orzechami i bezem. Ja skusiłam się na waniliowo-śmietankową z kawałkami czekolady. Czekolada przypomina troszkę z wyglądu czekoladę Milkę z tymi ciasteczkami Oreo, ale tylko z wyglądu...
Czekolada jest dobrej jakości, tak jak inne z tej firmy. Mleczna, słodka, nadzienie nie w moim guście nie zdobyło mojego serca. Bardziej śmietankowe nadzienie niż waniliowe, ciasteczka tak jak widać znajdują się są krupiące. Dla mnie za mało słodkie i mdłe troszkę. Planuję jeszcze kupić karmelową. 
A Wy jak skusicie się?

Moja ocena: 4/6

4 komentarze:

  1. Ja bym się skusiła,ale u mnie jej nie ma:( za to w Almie dostałam tą z bezami i z karmelem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam juz karmelową, ale już nie ma u mnie w Almie tej czekolady :( I jak ? jadłaś ?
      A ta z bezami to zbytnio mnie nie zachęca do kupna.

      Usuń
  2. Dla mnie akurat te smaki były bez szału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jeszcze spróbuje tej karmelowej, bo uwielbiam wszystko to co karmelowe.

      Usuń