czwartek, 2 stycznia 2014

Szarotka zdobiona - Ciasteczka kruche z nadzieniem o smaku pomarańczowymi i polewą kakaową

Szarotka zdobiona - Ciasteczka kruche z nadzieniem o smaku pomarańczowymi i polewą kakaową






Skład: nadzienie o smaku pomarańczowym 21%, przecier jabłkowy,cukier, regulator kwasowości (e330), substancja żelująca e440(i), koncentrat pomarańczowy,aromat, barwniki e160a(ii), e120, substancja konserwująca e202) polewa kakaowa 17% (cukier, tłuszcz roślinny utwierdzony (palmowy), kakao o obniżonej zawartości tłuszczu17%, emulgatory : lecytyna sojowa ,e492,aromat) mąka pszenna ,tłuszcz roślinny utwierdzony (shea,palmowy,rzepakowy) cukier,jaja,glukoza,aromaty, barwnik e160a(ii),substancja spulchniająca e503(ii)

Wartość odżywcza: 
100g-488kcal
białko : 1,9g
węglowodany: 66,5g
w tym cukry: 31,2g
tłuszcz : 22g
nasycone: 12g
błonnik 1,9g
sód 0,0g










Kupione : W sklepie osiedlowym
Gramatura : 400g

Moja opinia: Ciastka kruche, mogłoby być więcej marmolady. Marmolada jak dla mnie mało pomarańczowa w smaku, jedząc nie czułam smaku pomarańczy. Polewa dobra. Ciastko ogólnie średnio mi smakowało.

Moja opinia : 2/6


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz