piątek, 31 stycznia 2014

Milka Czekolada Toffee Wholenut

Milka Czekolada Toffee Wholenut 
Czekolada mleczna z mleka alpejskiego z nadzieniem mlecznym o smaku karmelowym (32%), z nadzieniem karmelowym (10%) i całymi orzechami laskowymi (8%).
Milka Czekolada Toffee Wholenut
Skład : cukier, tłuszcze roślinne, tłuszcz kakaowy, orzechy laskowe, odtłuszczone mleko w proszku, serwatka w proszku, miazga kakaowa, syrop glukozowy, tłuszcz mleczny, śmietanka w proszku (1,8%), odtłuszczone mleko zagęszczone słodzone, substancja utrzymująca wilgotność (glicerol), pasta z orzechów laskowych, emulgator (lecytyna sojowa), syrop cukru skarmelizowanego (0,41%), syrop cukru inwertowanego, aromaty, sól
Masa kakaowa w czekoladzie mlecznej minimum 30%.

Wartość odżywcza :
100g - 560kcal
Białko     5,9 g   
Węglowodany     52,0 g  
w tym cukry     50,5 g  
Tłuszcz     36,5 g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone     17,5 g   
Błonnik     1,1 g  
Sód     0,16 g



Kupiona : Real
Gramatura :300g
Cena: 6,99zł

Moja ocena : Kocham tą czekoladę. To jest mój numer jeden, jeżeli chodzi o czekolady. Mogłoby być więcej karmelu, ale jest dobrze, cały orzech laskowy w każdej kostce. Najlepsza czekolada Milki.

Moja ocena : 6/6

2 komentarze:

  1. O tej czekoladzie słyszę same dobre opinie :) dobrze, że mam ją w zapasie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsza czekolada z firmy Milki i chyba jaką jadłam. Miałam kupić, bo w promocji była, ale nie kupiłam, bo znam siebie, a miałam się odchudzać ;) ( nie jeść słodyczy)

      Usuń