sobota, 4 stycznia 2014

Deluxe - Deser truskawkowy

Deluxe - Deser truskawkowy 


Skład: mleko w proszku odtłuszczone, olej roślinny, biszkopty 8% ( mąka pszenna, pasteryzowana masa jajeczna w proszku, cukier, syrop glukozowy, mono-diglicerydy kwasów tłuszczowych, mono i diglicerysy kwasów tłuszczowych etryfikowane kwasem mlekowym, substacje spulchniące : wodorowęglan sodu, wodorowęglan amonu, sól, aromat), małsko , cukier, wsad rruskawkowy 4% ( cukier, przecier truskawkowy 30%), syrop glukozwo-fruktozowy, stabilizator: pektyna, zagęszczony sok truskawkowo-owocowy, regulator kwasowości: kwas cytrynowy. barwnik : karmin, aromat), woda, zagęszczony sok truskawkowy 1,3%,m aromat, alkohol etylowy, włokno z cykorii, białka jaj w proszku,
mono-diglicerydy kwasów tłuszczowych, mono i diglicerysy kwasów tłuszczowych etryfikowane kwasem mlekowym, substancje zagęszczające : mączkla chleba świętojańskiego, guma guar, karagen. żelatyna wieprzowa, sustancje utrzymujące wilgoć : sorbitol, krzemian wapnioa, barwnik ekstrakt buraczny, karmin : regulator kwasowości: kwas cytrynowy.



Producent nie podał wartości odżywczej.


Kupiony : w lidlu
Gramatura: 95g
Cena - 6,66zł

Moja opinia:  Najlepiej z deserów smakował mi właśnie ten truskawkowy. Był bardzo słodki. Był ten sam tiramisu, ale nie kupowałam, bo ja nie cierpię kawy, więc na 99% nie smakowałby mi ten smak. 

Moja ocena : 4/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz