sobota, 15 listopada 2014

Deluxe Duet Yogurt Dessert Lemon & Limoncello

Deluxe Duet Yogurt Dessert Lemon & Limoncello
 Deser na bazie jogurtu z miąższem cytrynowym i likierem cytrynowym Limoncello


Wartość odżywcza

Składniki

 Kupione: Lidlu
Gramatura: 150g
Cena: ok.1,79zł


Moja opinia: Deser na bazie jogurtu z miąższem cytruynowym i likierem cytrynowym Limoncello. Jogurt dość gęsty, w smaku delikatny kwaskowy z nutką słodyczy z dużą zawartością miąższu cytrynowego, który w smaku jest b. kwaskowy. Całość jest przepyszna. Likieru nie wyczułam w jogurcie, co oznacza, że jest go bardzo mało. Polecam


Moja ocena: 5/6

6 komentarzy:

  1. Kiedy go kupiłaś? Bo bardzo byśmy chciały go spróbować, ale u nas w Lidlu go nie było :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go w zeszły poniedziałek. Dziwiona byłam, ponieważ one powinni być od tego poniedziałku dostępne w Lidlu. Dzisiaj idź zobacz:)

      Usuń
    2. Wątpię, że pojawią się po raz drugi. Ja też byłam zdziwiona, bo dali je w moim Lidlu o tydzień za wcześnie, na dodatek same cytrynowe, a miały być i cytrynowe, i jakieś drugie (papaja? mango? coś takiego).

      Usuń
    3. Dostałyśmy u nas właśnie wersję z mango i było dobre ale bez szału :) Może młodsza siostra zajrzy do innego Lidla i kupi nam smak cytrynowy.

      Usuń
  2. Dziś kupiłąm ten smak i drugi z mango.

    OdpowiedzUsuń